.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توکلی: احمدی‏نژاد لحن خود را عوض کند

دکتر احمد توکلی نماینده مردم تهران در گفتگوی زنده با شبکه 5 سیما، با انتقاد از بیانیه های مهندس موسوی، الفاظ و لحن دکتر احمدی نژاد را یکی از دلایل ناآرامی های موجود دانست.

به گزارش خبرنگار آینده، توکلی گفت: باید بپذیریم 14میلیون به آقای احمدی‌نژاد رای نداده‌اند و اینها الان درست یا نادرست سوال دارند و احساس اهانت می‌کنند، اینها نه خس و خاشاک هستند و نه اراذل و اوباش، بلکه اراذل و اوباش و خس و خاشاک کسانی هستند که به کوی دانشگاه و دانشجویان حمله می‌کنند و آن جنایات را مرتکب می‌شوند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد : بنده معتقدم بستن سایت های طرفدار آقای موسوی کار غلطی بود که زمینه را برای فعالیت رسانه های بیگانه فراهم کرد، اما هر اعتراضی هم باید مشخص و طبق قانون باشد.

وی گفت: این که کاندیداها بگویند شورای نگهبان را قبول نداریم، نمی شود، اگر قبول نداشتند، چرا ثبت نام کردند و اختیار تایید صلاحیت خود را به شورای نگهبان دادند؟ مهمترین انتقاد آقای موسوی به آقای احمدی نژاد این بود که شما قانون را می شکنید که البته بخش هایی از آن هم درست بود و من هم قبلا به آقای احمدی نژاد اعتراض کرده بودم. اما خود آقای موسوی باید قانون را بپذیرد و به آن احترام بگذارد که این با بیانیه های تند ایشان سازگار نیست.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با انتقاد شدید از عملکرد یکطرفه صداو سیما گفت: نمی شود شما یک طرفه به قاضی بروید و راضی هم برگردید، باید از طرف مهندس موسوی و سایر کاندیداها هم بیایند و با نمایندگان شورای نگهبان و وزارت کشور که بسیار ضعیف اطلاع رسانی کرده اند، مناظره کنند.

دکتر توکلی هشدار داد: باید مواظب باشیم با دموکراسی‌خواهی دیکتاتوری را نخریم، ما به عملکرد وزارت کشور اعتراض داریم، اما وزارت کشور می گوید ما دفاع داریم، دفاع داشتن کافی نیست، دفاع کردن لازم است. تازه پس از دفاع وزارت کشور نیز ممکن است به بخشی از آن خدشه وارد باشد. ممکن است در بخشی از صندوق ها افراد ناسالم باشند و خیانت کنند، اما نمی شود همه صندوق ها را اینگونه دانست که لازمه آن این است که وزارت کشور نتیجه آرای صندوق ها را اعلام کند.

این مبارز دوران رژیم ستمشاهی با تاکید بر مخالفت با محدود کردن غیرقانونی رسانه ها در کشور گفت: اگر قرار بود یک نفر حرف بزند و همه در کشور تبعیت کنند، در دوره شاه هم همین بود پس چرا انقلاب کردیم؟ اینکه فقط روزنامه های تمجید کننده دولت آزاد باشند هم هنر نیست، هنر آن است که روزنامه های منتقد آزاد باشند و البته به صورت قانونی و منطقی انتقاد کنند و جوابیه طرف مقابل را هم منتشر کنند.

وی ادامه وضعیت موجود را گسست ملی و نفوذ بیگانگان دانست و در خاتمه توصیه کرد: همه نامزدها به قانون وفادار باشند، اما در موضع قانونی خود سفت و محکم باشند و ما هم در مجلس از این موضع حمایت می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.15 seconds.